Pages

Wednesday 4 May 2016

What im Selling? Apa yang saya jual?





Alhamdulillah, thanks to Allah S.W.T....

Bersyukur ke hadrat ilahi,  saya masih dikurniakan kesihatan yang baik oleh Allah S.W.T dalam berkongsi dengan kalian semua.. for the whole world.. my friend from cyprus, UK, New Zealand and others sister from Australia and Turki. Alhamdulillah...

Satu hari, kami semua berkumpul di dergah Osmanli Johor Bahru dan sahabat-sahabat saya bertanya kepada our Syeikh, Syeikh, sekiranya saya mendapat hadiah krismas berupa barangan-barangan kecantikan seperti lotion, face mask dan sebagainya, wajarkah kami mengambilnya?
Syeikh kami menjawab, ketahuilah kamu, satu-satunya face mask yang dibenarkan bagi wanita adalah seperti yang dipakai oleh Siti IU... hanya itu..Iaitu Siti IU mengenakan purdah di wajahnya. Maka, itu adalah tanda bahawa Purdah dan niqab wajah yang dikenakan oleh wanita-wanita muslim adalah satu perkara yang sangat diraikan dalam Islam.

Blog ini adalah satu inisiatif :

* Menjual Produk keluaran Bumiputera Malaysia
* Menjual Produk yang mampu milik
* Menjual Produk yang patuh Syariah
* Menjual Niqab, Tudung, Khimar dan Jubah
* Diskaun dan Free postage disediakan bagi produk pakej
* Diskaun untuk Pelajar
* Menjual produk kesihatan Wanita

Kami merupakan Pembekal dan Pengedar barangan Niqab, tudung, khimar dan Agen berdafttar di bawah Pondok As Sunnah, Malaysia. Pengedar bagi Herba-herba untuk wanita keluaran Bumiputera Malaysia.

Bayaran Boleh di buat melalui Akaun Bank:

CIMB
MAYBANK
AFFINBANK
BANK ISLAM
EMS
PAYPAL


0 comments:

Post a Comment